2016. április 26., kedd

Linzer - gluténmentes

Képernyőfotó 2016-04-25 - 18.22.43.png Linzer - gluténmentesen
















Hozzávalók:
60 g burgonyapehely
kb. 100 g rizsliszt (összességében annyi, amennyitől gyúrható tésztát kapunk)
40 g burgonyakeményítő
kb. 20 g mandula és dió (a magtejből visszamaradt szárított pépet használtam)
25 g vaj vagy margarin
2 tojás sárgája + 1 egész tojás
50 g hajdinaliszt
100 g gyümölcscukor + a szóráshoz egy kevés
1 citrom kifacsart leve
1 kupak vaníliaaroma
1 teáskanál sütőpor
csipet só
kb. 4 evőkanál lekvár a töltéshez

A hozzávalókat (lekvár kivételével)  összegyúrtam, majd fóliába csomagolva egy éjszakára a hűtőbe tettem. Másnap a tésztát kinyújtottam, formával kiszaggattam, egyenlő számú teli és lyukas virágokra.  180 C-os sütőben 12 perc alatt készre sütöttem. A teli virágokra nyomózsákból lekvárt halmoztam, a kiszúrt virágokat előbb porcukorrá darált gyümölcscukorral megszórtam, majd a a lekváros talpakra helyeztem őket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése